Dziś mija termin pierwszej raty podatku od nieruchomości. Dziękujemy za terminowe uregulowanie płatności
15 marca przypada termin płatności pierwszej raty podatku od nieruchomości od osób fizycznych. W tym roku z tego tytułu do naszego miejskiego budżetu wpłynie 30,4 mln zł. To prawie 10,4 proc. naszych dochodów w tym roku. Dziękujemy za terminową wpłatę!
Dzięki temu możemy finansować m.in. edukację przedszkolną i szkolną, utrzymywać pierwszą, tańszą strefę biletową komunikacji miejskiej oraz realizować część inwestycji.
Do każdej decyzji podatkowej jest dołączony numer konta bankowego. To na ten numer trzeba wpłacić należności. Można to m.in. zrobić przy pomocy karty płatniczej w Wydziale Podatków i Opłat (Lisa-Kuli 3a). Serdecznie dziękujemy za terminowe wpłaty!
Niezmiennie, gdy wysokość podatku przekracza kwotę 100 zł płatny jest on w czterech ratach, zawsze do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada – wyjątkiem jest podatek od środków transportowych, który należy uiścić do 15 lutego (pierwsza rata) i do 15 września (druga rata). Jeśli termin płatności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, podatek należy wpłacić najpóźniej w dniu następnym.
W linku więcej informacji dotyczących podatku od nieruchomości
0 odpowiedzi