Zatrudnimy dwie osoby w Biurze Analityki Budżetowej
Burmistrz Miasta Marki ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze. Szukamy:
- Podinspektora/Inspektora ds. sprawozdawczości
- Podinspektora/Inspektora ds. finansów.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Urzędu Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95.
Wymagania kluczowe
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, administracja),
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe odpowiednie do profilu danego stanowiska,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowana opinia.
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość aplikacji BeSTi@, XML Legislator oraz systemów informacji prawnej (np. Lex),
- ukończone kursy i szkolenia związane z finansami publicznymi lub sprawozdawczością.
Zakres wykonywanych zadań
Stanowisko ds. sprawozdawczości:
- przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań finansowych i budżetowych od jednostek organizacyjnych,
- bieżąca współpraca z głównymi księgowymi jednostek budżetowych,
- przygotowywanie zbiorczych informacji miesięcznych dotyczących wykonania dochodów i wydatków,
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych.
Stanowisko ds. finansów:
- obsługa kredytów, pożyczek oraz obligacji komunalnych,
- współpraca z instytucjami finansowymi krajowymi i zagranicznymi,
- regulowanie zobowiązań z tytułu długu publicznego,
- przygotowywanie danych do Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz raportów okresowych.
Warunki zatrudnienia
- miejsce pracy: Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95,
- wymiar czasu pracy: pełny etat.
Termin składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do 22 grudnia 2025 r. do godz. 16:00:
- osobiście lub pocztą w Kancelarii Urzędu Miasta Marki (pokój nr 13),
- w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
- "Nabór na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Biurze Analityki Budżetowej".
Szczegóły naboru
Pełna treść ogłoszenia, w tym lista wymaganych dokumentów oraz szczegółowy opis zadań, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej.